Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358
Title: | ปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจเลือกซื้อสินค้าของผู้บริโภคในศูนย์จำหน่าย เอส. บี. ดีไซต์ สแควร์ ในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | The marketing factors that effect to customers' behavior of purchasing product in SB Disign Square Center, Bangkok |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | นารีรัตน์ ฟักเฟื่องบุญ |
Keywords: | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 24-Aug-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/99358 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nareerat_F.pdf | 2.34 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.