Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/812
ชื่อเรื่อง: | ผลของการจัดการเรียนรู้ที่เน้นกระบวนการคิดเชิงเมตาคอกนิชัน ที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาคณิตศาสตร์ ความตระหนักในการรู้คิด และการกำกับตนเองในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 เรื่อง วิธีเรียงสับเปลี่ยนและวิธีจัดหมู่ |
ชื่อเรื่องอื่นๆ: | The effects of learning organiztion focusing on metacognition thinking process on mathematical problem solving ability, metacognition awareness, and self - regulated learning of mathayomsuksa V students about permutations and combinations |
Advisor : | ฉวีวรรณ เศวตมาลย์ นิภา ศรีไพโรจน์ |
ผู้แต่ง: | จันทร์ขจร มะลิจันทร์ |
Keywords: | คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) คณิตศาสตร์--กิจกรรมการเรียนการสอน การรู้คิด |
วันที่เผยแพร่: | 11-พฤศ-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/812 |
Appears in Collections: | SecEd-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chankajorn_M.pdf | 11.78 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.