Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/812
Title: ผลของการจัดการเรียนรู้ที่เน้นกระบวนการคิดเชิงเมตาคอกนิชัน ที่มีต่อความสามารถในการแก้ปัญหาคณิตศาสตร์ ความตระหนักในการรู้คิด และการกำกับตนเองในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 เรื่อง วิธีเรียงสับเปลี่ยนและวิธีจัดหมู่
Other Titles: The effects of learning organiztion focusing on metacognition thinking process on mathematical problem solving ability, metacognition awareness, and self - regulated learning of mathayomsuksa V students about permutations and combinations
Advisor : ฉวีวรรณ เศวตมาลย์
นิภา ศรีไพโรจน์
Authors: จันทร์ขจร มะลิจันทร์
Keywords: คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา)
คณิตศาสตร์--กิจกรรมการเรียนการสอน
การรู้คิด
Issue Date: 11-Nov-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/812
Appears in Collections:SecEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chankajorn_M.pdf11.78 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.