Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/786
Title: ผลการจัดกระบวนการเรียนรู้แนวจิตตปัญญาศึกษาแบบร่วมมือที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนความสามารถในการเชื่อมโยง และความสุขในการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 เรื่องอัตราส่วนตรีโกณมิติ
Other Titles: The effects of providing cooperative learning according to contemplative education on mathematics achievement, connection ability, and learning happiness of mathayomsuksa 4 students on trigonometric rations
Advisor : ฉวีวรรณ เศวตมาลย์
ชาญวิทย์ เทียมบุญประเสริฐ
Authors: เจริญขวัญ นำพา
Keywords: คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);
จิตตปัญญาศึกษา
การสอนแบบร่วมมือ
การเชื่อมโยงเนื้อหา
Issue Date: 10-Nov-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/786
Appears in Collections:SecEd-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Charoenkhwan_N.pdf2.07 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.