Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorนวรัตน์ วงษ์สมัยth_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T07:39:29Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:50Z-
dc.date.available2012-10-04T07:39:29Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:50Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 น299กth_TH
dc.titleการปรับอัตลักษณ์ของธนาคารทหารไทย จำกัด (มหาชน) ภายหลังการ Re-branding มีผลต่อแนวโน้มการใช้บริการของลูกค้าธนาคารในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeA study of self identity changes of TMB Bank Public Company after Re-branding that effects the trend of customers using service in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashธนาคารทหารไทย--บริการลูกค้า ;
dc.subject.thashการสื่อสารทางการตลาด ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ ;
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nawarat_W.pdf1.48 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.