Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713
Title: | การปรับอัตลักษณ์ของธนาคารทหารไทย จำกัด (มหาชน) ภายหลังการ Re-branding มีผลต่อแนวโน้มการใช้บริการของลูกค้าธนาคารในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | A study of self identity changes of TMB Bank Public Company after Re-branding that effects the trend of customers using service in Bangkok |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | นวรัตน์ วงษ์สมัย |
Keywords: | ธนาคารทหารไทย--บริการลูกค้า ; การสื่อสารทางการตลาด ; พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--ทัศนคติ ; ภาพลักษณ์บริษัท |
Issue Date: | 4-Oct-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/713 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nawarat_W.pdf | 1.48 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.