Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710
Title: | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาด แรงจูงใจ และทัศนคติที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อหนังสือการ์ตูนความรู้แนววิทยาศาสตร์ฉลาดรู้ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix, motivation and attitude factors which infiuence consumers, decision making to purchase "Scientificknowledge" comic books in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด ธนภูมิ อติเวทิน |
Authors: | ปิยนุช ลือชัย |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--ทัศนคติ การจูงใจ (จิตวิทยา) |
Issue Date: | 4-Oct-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Piyanuch_L.pdf | 5.51 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.