Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด | |
dc.contributor.advisor | ธนภูมิ อติเวทิน | |
dc.contributor.author | ปิยนุช ลือชัย | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-10-04T07:14:57Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:08:01Z | - |
dc.date.available | 2012-10-04T07:14:57Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:08:01Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-10-04 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 ป619ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาด แรงจูงใจ และทัศนคติที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อหนังสือการ์ตูนความรู้แนววิทยาศาสตร์ฉลาดรู้ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix, motivation and attitude factors which infiuence consumers, decision making to purchase "Scientificknowledge" comic books in Bangkok Metropolitan Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--ทัศนคติ | |
dc.subject.thash | การจูงใจ (จิตวิทยา) | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Piyanuch_L.pdf | 5.51 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.