Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorปิยนุช ลือชัยth_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T07:14:57Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:01Z-
dc.date.available2012-10-04T07:14:57Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:01Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/710-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ป619ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาด แรงจูงใจ และทัศนคติที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อหนังสือการ์ตูนความรู้แนววิทยาศาสตร์ฉลาดรู้ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing mix, motivation and attitude factors which infiuence consumers, decision making to purchase "Scientificknowledge" comic books in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--ทัศนคติ
dc.subject.thashการจูงใจ (จิตวิทยา)
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyanuch_L.pdf5.51 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.