Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/709
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | พนิต กุลศิริ | |
dc.contributor.advisor | ธนภูมิ อติเวทิน | |
dc.contributor.author | นรวรรณ บริสุทธิ์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-10-04T07:04:07Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:08:01Z | - |
dc.date.available | 2012-10-04T07:04:07Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:08:01Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-10-04 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/709 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 น221ล | th_TH |
dc.title | ลักษณะเว็บไซต์ และแรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าผ่านเว็บไซต์ www.nananaka.com | th_TH |
dc.title.alternative | The influence of website attributes and motivation on purchasing behavior from www.nananaka.com | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมการซึ้อ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้าทางไกล | |
dc.subject.thash | พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์ | |
dc.subject.thash | การจูงใจ (จิตวิทยา) | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Norawan_B.pdf | 1.48 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.