Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธนภูมิ อติเวทิน | |
dc.contributor.author | จันทร์จิรา กลิ่นมาลี | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-10-04T06:39:34Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:08:00Z | - |
dc.date.available | 2012-10-04T06:39:34Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:08:00Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-10-04 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 จ253ค | th_TH |
dc.title | เครื่องมือสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อเนื้อสัตว์แช่เย็นจากไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing communication tools affecting purchasing behavior of chilled meat from hypermarket among consumers in Bangkok | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | การสื่อสารทางการตลาด | |
dc.subject.thash | อาหารแช่แข็ง | |
dc.subject.thash | เนื้อสุกร | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Junjira_K.pdf | 1.39 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.