Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorจันทร์จิรา กลิ่นมาลีth_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T06:39:34Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:00Z-
dc.date.available2012-10-04T06:39:34Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:00Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 จ253คth_TH
dc.titleเครื่องมือสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อเนื้อสัตว์แช่เย็นจากไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketing communication tools affecting purchasing behavior of chilled meat from hypermarket among consumers in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashการสื่อสารทางการตลาด
dc.subject.thashอาหารแช่แข็ง
dc.subject.thashเนื้อสุกร
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Junjira_K.pdf1.39 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.