Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705
Title: | เครื่องมือสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อเนื้อสัตว์แช่เย็นจากไฮเปอร์มาร์เก็ตของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing communication tools affecting purchasing behavior of chilled meat from hypermarket among consumers in Bangkok |
Advisor : | ธนภูมิ อติเวทิน |
Authors: | จันทร์จิรา กลิ่นมาลี |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค การสื่อสารทางการตลาด อาหารแช่แข็ง เนื้อสุกร |
Issue Date: | 4-Oct-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/705 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Junjira_K.pdf | 1.39 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.