Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704
Title: | การสื่อสารทางการตลาดแบบบูรณาการ และความพึงพอใจที่มีผลต่อความภักดีต่อตราสินค้าเครื่องสำอางเกาหลีแบรนด์ Etude House ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | The integrated marketing communication and satisfaction affecting consumers' loyalty on Korean cosmetics "Etude House" in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | เกล้ากมล สุริยันต์ |
Keywords: | ความพอใจของผู้บริโภค การสื่อสารทางการตลาด เครื่องสำอาง--การตลาด |
Issue Date: | 4-Oct-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/704 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kanokporn_N.pdf | 1.28 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.