Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorศกุนต์รัตน์ พูลปวงทรัพย์th_TH
dc.date.accessioned2012-10-04T03:18:35Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:08:49Z-
dc.date.available2012-10-04T03:18:35Z
dc.date.available2020-07-07T08:08:49Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-10-04
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/701-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างการรับรู้เครื่องมือส่งเสริมการตลาดของรถยนต์ประหยัดพลังงานมาตรฐานสากลกับกระบวนการตอบสนองของผู้บริโภคในจังหวัดกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativestudy on relationship between perception of marketing communication tools of eco car and response processes of consumers in Bangkokth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
dc.subject.keywordรถยนต์ ;
dc.subject.keywordการส่งเสริมการตลาด
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakunrat_P.pdf1.19 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.