Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ | |
dc.contributor.author | ดวงกมล เจตศรีสุภาพ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-24T09:00:10Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:04:14Z | - |
dc.date.available | 2012-09-24T09:00:10Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:04:14Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-24 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 ด153ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบี้ยด ปาป้า (Beard Papa's) ในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix affecting consumer's behavior on Beard Papa's product in Bangkok Metropolitan | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Duangkamol_J.pdf | 983.89 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.