Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699
Title: | ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เบี้ยด ปาป้า (Beard Papa's) ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix affecting consumer's behavior on Beard Papa's product in Bangkok Metropolitan |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | ดวงกมล เจตศรีสุภาพ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ |
Issue Date: | 24-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/699 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Duangkamol_J.pdf | 983.89 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.