Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/698
ชื่อเรื่อง: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อแนวโน้มพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์ผักรวมอบกึ่งสำเร็จรูป |
ชื่อเรื่องอื่นๆ: | Marketing mix factors affecting dehydrated vegetable buying behabioral trend |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
ผู้แต่ง: | ภัทรจิตรา รัตตชู |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--ทัศนคติ ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; ผักรวมอบกึ่งสำเร็จรูป--การตลาด |
วันที่เผยแพร่: | 24-กัน-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/698 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pattarajittra_R.pdf | 1.36 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.