Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorวรินทรา ศิริสุทธิกุล
dc.contributor.authorกัลยาณี จิระอดุลย์วงค์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T07:58:27Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:59Z-
dc.date.available2012-09-20T07:58:27Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:59Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/689-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ก412ทth_TH
dc.titleทัศนคติ และภาพลักษณ์ที่มีผลต่อความภักดีของผู้บริโภคที่มาใช้บริการแม็คโครในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeAttitude and image affecting loyalty of consumer patronazing Makro Sercices in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashบริษัทสยามแม็คโคร--บริการลูกค้า
dc.subject.thashผู้ใช้บริการ--ทัศนคติ
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kanlayanee_J.pdf1.31 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.