Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/687
Title: | ภาพลักษณ์และการบริหารความสัมพันธ์ลูกค้าที่มีผลต่อความภักดีของลูกค้าธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand image and customer relationship management affecting brand loyalty of Kasikorn Bank customers in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | วรินทรา ศิริสุทธิกุล |
Authors: | ศศอร อินทวงศ์ |
Keywords: | ธนาคารกสิกรไทย--บริการลูกค้า ; ธนาคารกสิกรไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ; ภาพลักษณ์บริษัท |
Issue Date: | 20-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/687 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sasaon_I.pdf | 1.76 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.