Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนิต กุลศิริ
dc.contributor.authorปิยรัตน์ บุญสุขth_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T03:54:23Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:58Z-
dc.date.available2012-09-20T03:54:23Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:58Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/685-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ป619ผth_TH
dc.titleผลิตภัณฑ์ การส่งเสริมการขาย และรูปแบบการดำเนินชีวิตที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อนิตยสารสตรีต่างประเทศฉบับภาษาไทยของสตรีในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeProduct, sales promotion and lifestyles affecting buying behavior toward Thai edition of foreign women magazine of women in Bangkok Metroplisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashวารสาร--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyarat_B.pdf995.18 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.