Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678
Title: | การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ แรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมในการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร กับบริษัทเอกชนแห่งหนึ่ง |
Other Titles: | Customer relationship management and motivation influencing consumers selecting decision behaviour on automobile in Bangkok metropolitan area of a private company |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ ; สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | อำภา สิงห์คำพุด |
Keywords: | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; ความสัมพันธ์กับลูกค้า ; การจูงใจ (จิตวิทยา) ; ประกันรถยนต์ |
Issue Date: | 20-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ampa_S.pdf | 4.35 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.