Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์ ;
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorอำภา สิงห์คำพุดth_TH
dc.date.accessioned2012-09-20T02:47:06Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.available2012-09-20T02:47:06Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-20
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 อ698กth_TH
dc.titleการบริหารลูกค้าสัมพันธ์ แรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมในการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร กับบริษัทเอกชนแห่งหนึ่งth_TH
dc.title.alternativeCustomer relationship management and motivation influencing consumers selecting decision behaviour on automobile in Bangkok metropolitan area of a private companyth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashความสัมพันธ์กับลูกค้า ;
dc.subject.thashการจูงใจ (จิตวิทยา) ;
dc.subject.thashประกันรถยนต์
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ampa_S.pdf4.35 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.