Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678
Title: การบริหารลูกค้าสัมพันธ์ แรงจูงใจที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมในการตัดสินใจเลือกซื้อประกันภัยรถยนต์ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร กับบริษัทเอกชนแห่งหนึ่ง
Other Titles: Customer relationship management and motivation influencing consumers selecting decision behaviour on automobile in Bangkok metropolitan area of a private company
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์ ;
สุพาดา สิริกุตตา
Authors: อำภา สิงห์คำพุด
Keywords: ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
ความสัมพันธ์กับลูกค้า ;
การจูงใจ (จิตวิทยา) ;
ประกันรถยนต์
Issue Date: 20-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/678
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ampa_S.pdf4.35 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.