Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/667
Title: ปัจจัยการรับรู้และส่วนประสมทางการตลาดที่มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการซื้อนมถั่วเหลืองปรุงสำเร็จ (น้ำเต้าหู้ผง) ตราโอวัลติน เนเจอร์ซีเล็คท์ ซอยย์ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Perception and marketing mix factors relating consumer's buying behavior on Oval Tine Nature Select Soy (Instant soy bean milk)
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: ธิดารัตน์ แสงเทียนประไพ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
นมถั่วเหลือง--การตลาด
Issue Date: 18-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/667
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tidarat_S.pdf1.41 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.