Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
ชื่อเรื่อง: ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อไม้แบดมินตันของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing mix factors affecting buying behavior of badminton racket of the consumers in Bangkok
Advisor : ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
ผู้แต่ง: ปิยนัท อาภาสกุลเดช
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค ;
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
ไม้แบดมินตัน--การตลาด
วันที่เผยแพร่: 18-กัน-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Piyanut_A.pdf2 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.