Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665
Title: | ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกซื้อไม้แบดมินตันของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix factors affecting buying behavior of badminton racket of the consumers in Bangkok |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | ปิยนัท อาภาสกุลเดช |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; ไม้แบดมินตัน--การตลาด |
Issue Date: | 18-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/665 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Piyanut_A.pdf | 2 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.