Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ | - |
dc.contributor.author | วสุทัตต์ รัตนนาคินทร์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-17T01:22:51Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:04:14Z | - |
dc.date.available | 2012-09-17T01:22:51Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T08:04:14Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 ว363ก | th_TH |
dc.title | การรับรู้ตราสินค้าที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้บริการ ของลูกค้าที่มาใช้บริการร้านบุญถาวร ในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Brand perception affecting customers behavior at Boonthavorn in Bangkok Metropolitan Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ร้านบุญถาวร--การตลาด | - |
dc.subject.thash | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ | - |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | - |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า | - |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | - |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wasutat_R.pdf | 1.21 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.