Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654
Title: | การรับรู้ตราสินค้าที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้บริการ ของลูกค้าที่มาใช้บริการร้านบุญถาวร ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand perception affecting customers behavior at Boonthavorn in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ |
Authors: | วสุทัตต์ รัตนนาคินทร์ |
Keywords: | ร้านบุญถาวร--การตลาด ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ พฤติกรรมผู้บริโภค การซื้อสินค้า |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/654 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Wasutat_R.pdf | 1.21 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.