Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorชาฏีกาญจน์ นิคุณรัมย์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-13T02:29:02Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:07:59Z-
dc.date.available2012-09-13T02:29:02Z
dc.date.available2020-07-07T08:07:59Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-13
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ช499ปth_TH
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อที่อยู่อาศัยของผู้บริโภคชาวไทยและชาวต่างชาติในเขตกรุงมหานครth_TH
dc.title.alternativeMarketinhg mix factors and media perceptions influencing Thai and foreign consumer buying decision behavior on housing in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashที่อยู่อาศัย--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chatikan_N.pdf5.56 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.