Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณักษ์ กุลิสร์ | |
dc.contributor.advisor | สุพาดา สิริกุตตา | |
dc.contributor.author | ชาฏีกาญจน์ นิคุณรัมย์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-13T02:29:02Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:07:59Z | - |
dc.date.available | 2012-09-13T02:29:02Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:07:59Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-13 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 ช499ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อที่อยู่อาศัยของผู้บริโภคชาวไทยและชาวต่างชาติในเขตกรุงมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketinhg mix factors and media perceptions influencing Thai and foreign consumer buying decision behavior on housing in Bangkok Metropolitan Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | ที่อยู่อาศัย--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chatikan_N.pdf | 5.56 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.