Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดและการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อพฤติกรรมการตัดสินใจซื้อที่อยู่อาศัยของผู้บริโภคชาวไทยและชาวต่างชาติในเขตกรุงมหานคร
Other Titles: Marketinhg mix factors and media perceptions influencing Thai and foreign consumer buying decision behavior on housing in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : ณักษ์ กุลิสร์
สุพาดา สิริกุตตา
Authors: ชาฏีกาญจน์ นิคุณรัมย์
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--การตัดสินใจ
ที่อยู่อาศัย--การตลาด
Issue Date: 13-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/639
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chatikan_N.pdf5.56 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.