Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์ | - |
dc.contributor.advisor | ณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ | - |
dc.contributor.author | ศศิธร สุภาวรรณ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-13T02:07:19Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:04:16Z | - |
dc.date.available | 2012-09-13T02:07:19Z | - |
dc.date.available | 2020-07-07T08:04:16Z | - |
dc.date.issued | 2554 | - |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 ศ291ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อความงาม (Beauty Drink) ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Factors affecting beauty drink product buying behavior of consumers in Bangkok | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | - |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--ทัศนคติ | - |
dc.subject.thash | เครื่องดื่ม--การตลาด | - |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | - |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sasitorn_Su.pdf | 3.03 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.