Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635
Title: | ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อความงาม (Beauty Drink) ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Factors affecting beauty drink product buying behavior of consumers in Bangkok |
Advisor : | ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์ ณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ |
Authors: | ศศิธร สุภาวรรณ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--ทัศนคติ เครื่องดื่ม--การตลาด |
Issue Date: | 2554 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sasitorn_Su.pdf | 3.03 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.