Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องดื่มเพื่อความงาม (Beauty Drink) ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Factors affecting beauty drink product buying behavior of consumers in Bangkok
Advisor : ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
ณัฐยา ประดิษฐ์สุวรรณ
Authors: ศศิธร สุภาวรรณ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค--ทัศนคติ
เครื่องดื่ม--การตลาด
Issue Date: 2554
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/635
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sasitorn_Su.pdf3.03 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.