Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/634
Title: | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้วัคซีนป้องกันโรคไข้หวัดใหญ่ตามฤดูกาลของกุมารแพทย์ในกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix factor affecting usage behavior of seasonal influena vaccine among pediatricians in Bangkok |
Advisor : | ธนภูมิ อติเวทิน |
Authors: | อดิศร ไวทยโยธิน |
Keywords: | ไข้หวัดใหญ่ ; ส่วนประสมทางการตลาด ; วัคซีน ; กุมารแพทย์ |
Issue Date: | 13-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/634 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Adisorn_V.pdf | 2.19 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.