Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุพาดา สิริกุตตา | |
dc.contributor.author | นฤทธิ์ วงษ์มณฑา | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-12T08:14:49Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:04:16Z | - |
dc.date.available | 2012-09-12T08:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:04:16Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-12 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8343 น272ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสายการบินภายในประเทศของบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Marketing mix factors affecting satisfaction of domestic passenger of Thai Airways International Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | บริษัทการบินไทย--บริการลูกค้า ; | |
dc.subject.thash | บริษัทการบินไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ; | |
dc.subject.thash | สายการบิน--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nalit_W.pdf | 1.62 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.