Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสายการบินภายในประเทศของบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร
Other Titles: Marketing mix factors affecting satisfaction of domestic passenger of Thai Airways International Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Area
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: นฤทธิ์ วงษ์มณฑา
Keywords: บริษัทการบินไทย--บริการลูกค้า ;
บริษัทการบินไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ;
สายการบิน--การตลาด
Issue Date: 12-Sep-2012
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nalit_W.pdf1.62 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.