Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อความพึงพอใจของผู้ใช้บริการสายการบินภายในประเทศของบริษัทการบินไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Marketing mix factors affecting satisfaction of domestic passenger of Thai Airways International Public Company Limited in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | นฤทธิ์ วงษ์มณฑา |
Keywords: | บริษัทการบินไทย--บริการลูกค้า ; บริษัทการบินไทย--ความพอใจของผู้ใช้บริการ ; สายการบิน--การตลาด |
Issue Date: | 12-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/617 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nalit_W.pdf | 1.62 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.