Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616
Title: | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อยางรถยนต์จากร้านจำหน่ายยาง ย่านถนนรามอินทราของผู้บริโภคใน กรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | The marketing mix factors affecting The tires bying behavior from tire shops in Ramintra Road of consumers in Bangkok Metropolis |
Advisor : | ธนภูมิ อติเวทิน |
Authors: | วรัค รัตนะดิลกวิลาศ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ; ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; ยางรถยนต์--การตลาด |
Issue Date: | 12-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Waruk_R.pdf | 1.1 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.