Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ธนภูมิ อติเวทิน | |
dc.contributor.author | วรัค รัตนะดิลกวิลาศ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2012-09-12T08:10:05Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:04:17Z | - |
dc.date.available | 2012-09-12T08:10:05Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:04:17Z | - |
dc.date.created | 2554 | th_TH |
dc.date.issued | 2012-09-12 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616 | - |
dc.language.iso | th_TH | th_TH |
dc.source | 658.8342 ว292ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อยางรถยนต์จากร้านจำหน่ายยาง ย่านถนนรามอินทราของผู้บริโภคใน กรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | The marketing mix factors affecting The tires bying behavior from tire shops in Ramintra Road of consumers in Bangkok Metropolis | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค ; | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ; | |
dc.subject.thash | ยางรถยนต์--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม. (การตลาด) | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Waruk_R.pdf | 1.1 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.