Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธนภูมิ อติเวทิน
dc.contributor.authorวรัค รัตนะดิลกวิลาศth_TH
dc.date.accessioned2012-09-12T08:10:05Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:17Z-
dc.date.available2012-09-12T08:10:05Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:17Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-12
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/616-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 ว292ปth_TH
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีต่อพฤติกรรมการซื้อยางรถยนต์จากร้านจำหน่ายยาง ย่านถนนรามอินทราของผู้บริโภคใน กรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeThe marketing mix factors affecting The tires bying behavior from tire shops in Ramintra Road of consumers in Bangkok Metropolisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค ;
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ ;
dc.subject.thashยางรถยนต์--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Waruk_R.pdf1.1 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.