Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorณักษ์ กุลิสร์
dc.contributor.authorปรัชญาคม ล้วนรัตน์th_TH
dc.date.accessioned2012-09-12T08:02:24Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.available2012-09-12T08:02:24Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:15Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-09-12
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8343 ป431ภth_TH
dc.titleภาพลักษณ์ของบริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน) ที่มีผลต่อความไว้วางใจและพฤติกรรมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeBrand image of TOT Co., Ltd. (Public Company) influences on consumer trust and consumer behavior in Bangkok Metropolitan Areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashบริษัททีโอที--บริการลูกค้า ;
dc.subject.thashภาพลักษณ์บริษัท ;
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pratyakom_L.pdf1.43 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.