Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614
Title: | ภาพลักษณ์ของบริษัท ทีโอที จำกัด (มหาชน) ที่มีผลต่อความไว้วางใจและพฤติกรรมของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Brand image of TOT Co., Ltd. (Public Company) influences on consumer trust and consumer behavior in Bangkok Metropolitan Area |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | ปรัชญาคม ล้วนรัตน์ |
Keywords: | บริษัททีโอที--บริการลูกค้า ; ภาพลักษณ์บริษัท ; พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 12-Sep-2012 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/614 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pratyakom_L.pdf | 1.43 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.