Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/5020
Title: | การศึกษาผลของการจัดการเรียนโดยใช้วิธีการจัดการเรียนแบบเพื่อนช่วยเพื่อนกับการจัดการเรียนแบบปกติตามคู่มือครูของ สสวท. ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาคณิตศาสตร์ และเจตคติของนักเรียนที่ มีต่อวิชาคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 |
Other Titles: | The Study Effect of Peer Tutoring Approach and IPST Teacher’s Manaual on Mathematic Achievement and Attitude Towards Mathematics of Mathayom Suksa 3 Students |
Authors: | โรงเรียนสาธิตมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ ปทุมวัน. กลุ่มสาระการเรียนรู้คณิตศาสตร์. |
Keywords: | คณิตศาสตร์--การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) การเรียนแบบเพื่อนช่วยเพื่อน ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน |
Issue Date: | 6-Nov-2016 |
URI: | http://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/5020 |
Appears in Collections: | Pds-Technical Reports |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Patumwan_Math.pdf | 1.54 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.