Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพนิต กุลศิริ
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorพิษณุ อิ่มวิญญาณth_TH
dc.date.accessioned2012-08-30T08:22:01Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:04:18Z-
dc.date.available2012-08-30T08:22:01Z
dc.date.available2020-07-07T08:04:18Z-
dc.date.created2554th_TH
dc.date.issued2012-08-30
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/461-
dc.language.isoth_THth_TH
dc.source658.8342 พ764กth_TH
dc.titleการจัดการร้านค้าปลีกที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภค : การศึกษาร้านสะดวกซื้อในกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeRetail management influencing consumer's buying behavior : a study of convenience stores in Bangkok Metroplisth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashผู้บริโภค--การตัดสินใจ
dc.subject.thashร้านค้าปลีก--การตลาด
dc.subject.thashร้านสะดวกซื้อ
dc.subject.thashการสื่อสารทางการตลาด
dc.subject.thashร้านกาแฟคั่วบด--โฆษณา
dc.thesis.degreenameบธ.ม. (การตลาด)
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pitsanu_I.pdf1.97 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.