Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525
Title: | ความสัมพันธ์ระหว่างปัจจัยแรงจูงใจกับการตัดสินใจซื้อสินค้าที่มีแหล่งกำเนิดจากประเทศจีนของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Relationship between motive factors and purchase decision-making toward Made-in-China products of consumers in Bangkok metropolitan area |
Advisor : | วรินทรา ศิริสุทธิกุล |
Authors: | มัตติกา ช่างศูนย์ |
Keywords: | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ผู้บริโภค--ทัศนคติ การซื้อสินค้า สินค้า--จีน |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4525 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mattika_C.pdf | 1.25 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.