Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อเครื่องปรับอากาศของผู้บริโภคในภาคตะวันออกเฉียงเหนือ |
Other Titles: | Service marketing mix factors influencing consumer's buying behavior on air conditioning in Northeastern Region |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | กฤษชนก จงใจรักษ์ |
Keywords: | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ พฤติกรรมผู้บริโภค การจัดการตลาด เครื่องปรับอากาศ--การจัดซื้อ |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4519 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kritchanok_J.pdf | 3.4 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.