Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
dc.contributor.authorพรทิพย์ วิวิธนาภรณ์th_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T03:56:36Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:22Z-
dc.date.available2014-12-29T03:56:36Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:22Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 พ239ปth_TH
dc.titleปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์โลชั่นบำรุงผิวกายยี่ห้อยูเซอริน ในโรงพยาบาลเอกชน เขตกรุงเทพมหานครth_TH
dc.title.alternativeInfluence of marketing mix factors of barnd loyalty and purchasing behavior of Eucerin lotion at private private hospitals in Bangkok metropolitan areath_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์
dc.subject.thashชื่อตราผลิตภัณฑ์
dc.subject.thashการซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
dc.subject.thashเครื่องสำอาง--การตลาด
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Porntip_V.pdf2.42 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.