Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์ | |
dc.contributor.author | พรทิพย์ วิวิธนาภรณ์ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T03:56:36Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:09:22Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T03:56:36Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:09:22Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4517 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8343 พ239ป | th_TH |
dc.title | ปัจจัยทางด้านส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อความภักดีต่อตราสินค้าและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์โลชั่นบำรุงผิวกายยี่ห้อยูเซอริน ในโรงพยาบาลเอกชน เขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Influence of marketing mix factors of barnd loyalty and purchasing behavior of Eucerin lotion at private private hospitals in Bangkok metropolitan area | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ | |
dc.subject.thash | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | |
dc.subject.thash | การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | เครื่องสำอาง--การตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การตลาด) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Porntip_V.pdf | 2.42 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.