Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4516
Title: | ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีความสัมพันธ์กับการตัดสินใจซื้อไอศกรีมเค้ก เดรี่ควีน ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Service marketing mix factors relation to consumers' purchaseing decision in ice-cream cake at Dairy Queen in Bangkok metropolis |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | ศิริรัตน์ อ่อนรำพรรณ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ไอศกรีม--การตลาด การจัดการตลาด |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4516 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sirirat_O.pdf | 1.27 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.