Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ณักษ์ กุลิสร์ | |
dc.contributor.author | ธนิตา เวสารัชกิตติ | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T03:52:58Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:09:20Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T03:52:58Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:09:20Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8342 ธ261ส | th_TH |
dc.title | ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อแนวโน้มพฤติกรรมการใช้บริการร้านกาแฟสด 24 ชั่วโมงยี่ห้อหนึ่ง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร | th_TH |
dc.title.alternative | Service marketing mix influencing usage service tendency on 24-hour fresh coffee shop in Bangkok metropolis | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ผู้บริโภค--การตัดสินใจ | |
dc.subject.thash | ร้านกาแฟ--บริการลูกค้า | |
dc.subject.thash | กาแฟ--การตลาด | |
dc.subject.thash | การจัดการตลาด | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การตลาด) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tanita_W.pdf | 1.58 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.