Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515
Title: | ส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อแนวโน้มพฤติกรรมการใช้บริการร้านกาแฟสด 24 ชั่วโมงยี่ห้อหนึ่ง ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร |
Other Titles: | Service marketing mix influencing usage service tendency on 24-hour fresh coffee shop in Bangkok metropolis |
Advisor : | ณักษ์ กุลิสร์ |
Authors: | ธนิตา เวสารัชกิตติ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ผู้บริโภค--การตัดสินใจ ร้านกาแฟ--บริการลูกค้า กาแฟ--การตลาด การจัดการตลาด |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4515 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tanita_W.pdf | 1.58 MB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.