Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495
Title: ความพึงพอใจด้านคุณภาพการให้บริการของพนักงานธนกิจ ธนาคารฮ่องกงและเซี้ยงไฮ้ แบงกิ้งคอร์ปอเรชั่น จำกัด มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการใช้บริการของลูกค้า
Other Titles: Service quality satisfaction of the Hongkong and Shanghai Banking corporation unit teller officers relating to consumers' service usage behavior
Advisor : สุพาดา สิริกุตตา
Authors: สวรรยา เวสประชุม
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sawanya_W.pdf920.94 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.