Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุพาดา สิริกุตตา
dc.contributor.authorสวรรยา เวสประชุมth_TH
dc.date.accessioned2014-12-29T02:52:18Z
dc.date.accessioned2020-07-07T08:09:55Z-
dc.date.available2014-12-29T02:52:18Z
dc.date.available2020-07-07T08:09:55Z-
dc.date.created2557th_TH
dc.date.issued2014-12-29
dc.identifier.urihttps://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495-
dc.language.isothth_TH
dc.source658.8343 ส393คth_TH
dc.titleความพึงพอใจด้านคุณภาพการให้บริการของพนักงานธนกิจ ธนาคารฮ่องกงและเซี้ยงไฮ้ แบงกิ้งคอร์ปอเรชั่น จำกัด มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการใช้บริการของลูกค้าth_TH
dc.title.alternativeService quality satisfaction of the Hongkong and Shanghai Banking corporation unit teller officers relating to consumers' service usage behaviorth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.rights.accessมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒth_TH
dc.subject.thashพฤติกรรมผู้บริโภค
dc.subject.thashความพอใจของผู้ใช้บริการ
dc.thesis.degreenameบธ.ม.(การตลาด)
dc.thesis.grantorมหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
dc.thesis.levelปริญญาโท
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sawanya_W.pdf920.94 kBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.