Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | สุพาดา สิริกุตตา | |
dc.contributor.author | สวรรยา เวสประชุม | th_TH |
dc.date.accessioned | 2014-12-29T02:52:18Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-07T08:09:55Z | - |
dc.date.available | 2014-12-29T02:52:18Z | |
dc.date.available | 2020-07-07T08:09:55Z | - |
dc.date.created | 2557 | th_TH |
dc.date.issued | 2014-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.source | 658.8343 ส393ค | th_TH |
dc.title | ความพึงพอใจด้านคุณภาพการให้บริการของพนักงานธนกิจ ธนาคารฮ่องกงและเซี้ยงไฮ้ แบงกิ้งคอร์ปอเรชั่น จำกัด มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการใช้บริการของลูกค้า | th_TH |
dc.title.alternative | Service quality satisfaction of the Hongkong and Shanghai Banking corporation unit teller officers relating to consumers' service usage behavior | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.rights.access | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | th_TH |
dc.subject.thash | พฤติกรรมผู้บริโภค | |
dc.subject.thash | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | |
dc.thesis.degreename | บธ.ม.(การตลาด) | |
dc.thesis.grantor | มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ | |
dc.thesis.level | ปริญญาโท | |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sawanya_W.pdf | 920.94 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.