Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495
Title: | ความพึงพอใจด้านคุณภาพการให้บริการของพนักงานธนกิจ ธนาคารฮ่องกงและเซี้ยงไฮ้ แบงกิ้งคอร์ปอเรชั่น จำกัด มีความสัมพันธ์กับพฤติกรรมการใช้บริการของลูกค้า |
Other Titles: | Service quality satisfaction of the Hongkong and Shanghai Banking corporation unit teller officers relating to consumers' service usage behavior |
Advisor : | สุพาดา สิริกุตตา |
Authors: | สวรรยา เวสประชุม |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค ความพอใจของผู้ใช้บริการ |
Issue Date: | 29-Dec-2014 |
URI: | https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4495 |
Appears in Collections: | Bus-Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sawanya_W.pdf | 920.94 kB | View/Open |
Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.