Please use this identifier to cite or link to this item: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492
Title: ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าของผู้บริโภคผ่านโซเซียลมีเดีย
Other Titles: Factors relating to product buying behavior of consumer through social media
Advisor : ธนภูมิ อติเวทิน
Authors: เชาว์วัต จันดี
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค
ผู้บริโภค --การตัดสินใจ
การซื้อสินค้า--การตัดสินใจ
การตลาดอินเทอร์เน็ต
Issue Date: 29-Dec-2014
URI: https://ir.swu.ac.th/jspui/handle/123456789/4492
Appears in Collections:Bus-Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chawwat_J.pdf1.33 MBPDFView/Open


Items in SWU repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.